1 December

Idag är det 1:a december och regnet bara öser ner, inte alls kul :(
Får hoppas det inte blir såhär på julafton bara. Hela julkänslan blir ju förstörd då.

Igår så åkte jag iväg med Izabelle, Erra och Therese till Karlstad för julshopping.
Först åkte vi till Mitticity och sen blev det våxnäs och till sist bergvik och ikea.
Jag fixade mina sista julklappar så nu är allt fixat och klart :) Känns super bra!
När jag kom hem blev det mys i soffan med Andreas och så slog jag även in julklapparna jag hade köpt.

Idag så har jag tvättat fönster och städat. Satt upp ljusstakarna så det är fint tills imorrn :)
Ikväll blir det utgång i Karlstad med Maddis gumman, det ska bli riktigt kul :)

image21
Vi myser på IKEA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0