26 December 1996

Hatar denna dag! Som alltid. Kan man inte bara hoppa från den 25:e direkt till den 27:e så jag slipper genomlida denna dagen. Har mest legat i sängen och gråtit och mått uselt. Hatar detta, jävla skit dag!

Idag är det elva år sen...
Elva år sen jag var 11 år, och elva år sen jag hittade dig på köksgolvet på morgonen.
Den bilden kommer jag aldrig bli av med, kommer alltid att bära den med mig.
Tiden vi fick tillsammans var alldeles för kort.
Att sakna gör så ont.
Älskar dig PAPPA

image65

Another time
Another place
I will always remeber your face
Even if we are apart you will always be in my heart



Kommentarer
Postat av: Izza

Vilken söt bild :) *kramar om*

2007-12-27 @ 11:18:52
Postat av: Sandrah

Ja usch vad hemskt alltså, livet är inte rättvist :( du fick en nalle av mig :)

2008-01-09 @ 18:06:52
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0