Andra ljuset

12.48
Idag är det söndag och jag sitter och pluggar! Ska lämna in ett arbete innan kl 23 idag så det ska jag väl hinna.
Helt sjukt att man måste sitta och verkligen ordbajsa för att fylla så många papper som läraren på Universitet tycker att arbetet ska vara. Jag har ansträngt mig och tycker jag fått ut allt jag behövde på 3 sidor men enligt läraren så ska man fylla 5 sidor, vilket innebär att jag måste bara sitta och fylla två sidor och massa meningslöst svammel bara för att läraren tycker det.... känns helt sjukt!

Andra advent idag, mysigt. Men snön lyser med sin frånvaro fortfarande. Ska man inte få ngn vit snö i år heller? Förra året var det ju som vår ute på julafton. Solen sken och inte en endaste snöflinga, riktigt surt! Jag kollade på serien "Girl of the playboy mansion" här i veckan och de fick minsann fixat snö fast de bor i LA. Snälla Heff fixade snö på hela gården åt tjejerna. Tänk om man kunde fixa sånt här med! Vilken dröm! Svin dyrt antagligen! Men de tjejerna måste vara lyckliga som fick snö iaf! Rolig serie det där iaf :)



Igår så fick jag mig en lite promenad ute, det var skönt. Har ju inte varit ute på en vecka och det kändes kan jag lova. Fortfarande inte helt frisk tyvärr... denna förkyldning har verkligen hållt i sig. Helt matt i kroppen.
Träffa Izabelle gumman en lite stund på kvällen iaf, vi kollade på film. "House on the hunted hill2", helt okej för att vara en uppföljare faktiskt. Efter det åkte jag hem och då blev det mer film tittande hemma. Jag och Andreas kollade på "Evan den allsmäktige", helt okej film också :) Skrattade åt djuren! :)



Nu ska jag återvända åt skrivandet... suck!

21.19
Nu har jag äntligen skickat in inlämningsuppgiften. Blev en massa ordbajsande bara för att fylla ut sidorna.
Men nu är jag klar iaf, halvnöjd. Får se hur det blir. En av mina favoritlärare ska rätta min så det känns bra iaf :)
I morgon ska jag tillbaka till Universitet. Har inte varit där på 3 veckor nu, så det känns lite skumt. Först VFU i två veckor och sen sjuk i en vecka. Ska bli kul att träffa klassen iaf :)

Kollar på Love actually nu, den är ju så bra :D

image37

Kommentarer
Postat av: shoegal.

svar: ne, när jag sa att jag inte var gravid gjorde hon tummen upp, vände sig ifrån mig & drack av sin öl. hoe. :( usch.

2007-12-10 @ 00:42:49
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0