Bortglömd...

Jag klarade mig igenom den 26/12, fast att jag mådde lika uselt som vanligt. Skönt att denna dagen är över för denna gången iaf.

Idag har man inte gjort så mkt alls, tittat igenom lite plugg och tittat på nätet efter nya böckerna till nya kursen.
Sen så har jag läst på om läkemedlet jag ska äta i 2 år, har visserligen ätit det förut en gång. Men sen dess har de ju fått skriva om papprena för biverkningar. Ska ringa till hudkliniken efter nyår och bestämma när jag ska börja med tabletterna. Om nu mina blodprover och levervärden är som de ska annars blir det inget av denna kuren. Men tror inte det ska vara några problem med dessa prov.

Har hittat två par skor som jag bara måste ha, så snygga! Dyra också... tyvärr.
Men ska nog köpa ett par av dessa iaf, så fina!



Ensam känner man sig idag, bortglömd....
Tur att Andreas finns iaf, verkar som mina vänner glömt bort mig just idag.

Kommentarer
Postat av: Izza

Tycker de svarta var snygga, var hitta du dem?

2007-12-28 @ 20:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0