Buffy kväll

Har suttit och kollat på massa Buffy avsnitt hela kvällen. Var länge sen. Men nu kom allt tillbaka och jag förstår varför jag följde den serien slaviskt när den gick på tv. Så jävla bra! Och Spike är så het! Mums! ;)

Buffy och Spike är lätt det hetaste paret någonsin! Så är det bara!
image28
Ingen kan ju komma och säga något annat efter att ha sett denna bilden :P

Mammi fyllde år idag :)
Det blev en massa presenter och sen åt vi mat, så trevligt så :)
Hon blev jätte nöjd för capuccino muggarna och stephen king boken hon fick av mig och av Andreas.
Grattis mammi :D







Kommentarer
Postat av: Martchin

Uj uj Saraa.. Buffy är tillbaka ser jag=)

2007-12-08 @ 16:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0