Dan före doppardan

Imorrn gäller det då, då är det julafton.
Tyvärr så frösvann ju den lilla snön vi hade under natten så nu är det sådär trist ute igen. Ser ut som höst.
Så det känns inte direkt som att det är julafton imorrn, tyvärr :/ Hoppas att det känns bättre imorrn.
Jag är så nerrvös för vad Andreas kommer tycka om sin "största" julklapp, jag har verkligen ansträngt mig för att det ska bli en riktigt bra julklapp som jag hoppas han kommer uppskatta.
Men det märks imorrn som sagt :)
Imorrn blir det först hem till farmor och äta julmat och så ska ju Trulls få julklapp sen blir det hem till oss och kolla på Kalle och dela ut julklappar :) Kommer bli så mysigt så. Älskar att se när familjen och baby öppnar sina julklappar. Hoppas alla blir nöjda över mina inköp i år :) Fast bäst av allt är att få vara med min familj och Andreas och bara sitta och mysa i skenet av ljus :) Jul är underbart :)


image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0