Fredag

Så skönt med fredag. Idag har jag varit ledig, har pluggat lite och sen mest tagit det lugnt.
På eftermiddagen så promenerade jag ner till stan och köpte klänningen som jag hade hängt undan igår och sen gick jag till Ejes och köpte med mig fika. Skulle ju hem till Izabelle och Benjamin. Så det fick bli två bakelser, en till mig och en till Izabelle och så en damsugare till Benjamin såklart :) Det var uppskattat när jag kom hem till Izabelle :) Blev inte kvar så jätte länge, men det var kul att ses en liten stund iaf.

Imorrn så blir det ju jul/tjejfest hemma hos henne, det ska bli riktigt kul faktiskt :) Men det store problemet är ju (som alltid) vad man ska ha på sig... känns som jag inte har ngt enda plugg som duger... klänningen jag köpte idag var ju inte precis ngn party utstyrsel, utan mer vardag. Men men, får se hur det blir... ska ta med mig en massa kläder hem till Izabelle imorrn så får man kika lite i hennes garderob också :P

Resten av fredagen blir lugn. Ska kolla lite tv och bara ta de lugnt. Får väl brun utan sola mig också :P Är blek som ett spöke :P Inte snyggt! Sen så håller jag på och fixar med en tacopaj nu, den står i ugnen, så det ska bli gott :)

Imorrn är det Shrek 2 på tv, och innan den filmen börjar är det en julspecial som är gjord i år, så fast jag är på fest hos Izza imorrn så måste jag kolla på den, Shrek är ju bäst! Och eftersom jag känner Izabelle så bra så vet jag att hon också kommer vilja se den, så det så :P


Shrek är så bra :D

Kommentarer
Postat av: Martchin

Nu jävlar Saraa får vi ordna upp det här=) KROGEN nästa tycker jag... Billen är tydligen inne igen....

2007-12-15 @ 13:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0