Har inte tid...

Usch vad jag känner mig stressig! Hinner nästan inte göra någonting mer än plugga och greja inför julen. Så alla för förlåta om jag inte hinner vara så social fram till julen nu. Hinner verkligen inte.
Idag har jag varit hemma från Universitet iaf. Blev  ner på stan och träffa Danne en sväng sen till sjukhuset och sedan till farmor och åter ner på stan med henne och shoppa julklappar. Tror vi var inne i varenda affär. Var helt slut när vi kom hem till henne igen. Sen dess har jag bara varit hemma och pluggat och så ser nog resten av kvällen ut också tyvärr. Trist! Ska bli skönt med jullov till helgen men då har man ju en massa annat att tänka på så efter julafton kommer jag kunna slappna av ordentligt.

Näe nu blir det åter till pluggandet då...

image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0