Julstök

Idag håller man på och julstökar med det sista. Mammi och jag har varit nere på stan en sista sväng och in på systemet. Jag köpte på mig ganska mkt. Kommer inte kunna dricka på 2 år sen när jag börjar ta tabletterna i januari så får passa på och dricka allt gott som jag tycker om nu innan förbudet börjar :P Inne på systemet var det över fullt av folk.
Sen åkte mammi och jag iväg till min låtsas mormor Astrid och lämnade julklappar och hälsa god jul, vi var även hem till farmor en snabb sväng och lämnade av lite grejer som hon behövde innan julafton. Hon hade herr besök ;) Hon har ju en man som vaktar upp henne *hehe* så han hade kommit med blommor och fikabröd. Så söt.

Igår firade vi en liten extra jul med Andreas mamma och två systrar plus Glenn och André. Riktigt mysigt. Vi fick en massa julklappar, massa fint :) Och Emmy hade så julfint hemma hos henne så :)



Idag är det Grinchen på tv och det kan jag bara inte missa. Jim Carry är så jävla bra :)
Saknar baby, han sov hos Johan i natt och under dagen så har de varit i Karlstad och julshoppat. Men får träffa honom ikväll, då blir det att mysa. Ska göra ischoklad sen också, smaskigt :)

image59


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fick ni för julklappar då? =) var de andra nöjda med sina? =) Puss å kram

2007-12-22 @ 22:25:42
Postat av: shoegal.

GOD JUL GUMMAN!

2007-12-23 @ 15:32:43
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0