PMS

Igår så hade jag besök av Maddis och Petra. Riktigt kul! Vi prata och skratta som förr :)
Vi kollade på film och sen kollade vi på bilder från gymnasietiden, vi har verkligen förändrats utseendemässigt!
Var iaf super kul att träffa mina flickor igen, och i januari när Petra fyller år ska vi gå ut alla tre, så det ser jag fram emot :) PMS gänget :P (Petra Madde Sara)


Idag så har man jobbat på förskolan, super kul som vanligt.
Fick en puss och kram av ett barn direkt när jag kom innanför dörren och sen skrek de i kör: sara är här!
Kul att få ett sånt välkommande :) Träffa Maddis uppe på förskolan också, hon har ju praktik på en annan avdelning :)

Det som återstår av denna vecka blir lugn. Mest pluggande med studiegruppen och för mig själv.
Har ju slutprov på måndag, sista dagen i skolan då också, skönt med jullov :D

image39'
PMS
Petra, Madde, Sara
*hehe*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0