Sjuker..

Här sitter jag vid datorn och mår dåligt. Har jätte ont i halsen och hostar och snorar. Såklart det blir såhär när man varit ute på praktik och ska tillbaka till Universitet. Är ju alltid så. Så typiskt bara! Har ju som sagt inte tid att vara sjuk.

Gårdagen var trevlig.
Blev utgång med Maddis, vi skulle egentligen ta en nykter kväll och ta bilen till Karlstad och se Mange Schmidt.
Men så blev inte fallet när vi inte fick tag i någon bil. Istället blev det utgång i stan på statt.
Blev förfest hos Danne och även efterfest. Jag och Danne var duktiga kockar på efterfesten då alla var hungriga :P
Kom hem vid halv fem skulle jag tro och då somnade man ganska fort.

Idag har jag inte gjort så mkt mer än att myst med Andreas och pluggat en massa.
Tillbaka till allt plugg igen imorrn då.


Kommentarer
Postat av: shoegal.

krya på dig gumman! dom flesta är nog sjuka nu. niklas mådde jättedåligt innan han åkte till dh, och trodde det var vinterkräksjukan. är rädd att jag råkar ut för den :S

2007-12-03 @ 02:05:52
URL: http://www.butterflie.blogg.se
Postat av: Izza

hope you feel better soon :)

2007-12-04 @ 16:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0