Sjukhusbesök

Ni är dåliga på att kommentera tycker jag. Eller så är det kanske ingen som läser min blogg :P

Idag har man varit på hudkliniken på sjukhuset i Karlstad. Inte speciellt kul. Var där i ca 3 timmar -puh- Blev undersökning, massa prat, provtagning och så gick vi igenom massa papper om medicinen jag ska äta i 2 år framåt nu -suck- Fick skriva på ett kontrakt som binder mig till att jag inte får bli gravid under denna tiden. Massa krångel. ska upp till sjukhuset här hemma imorrn för fler prover också. Hoppas min hud blir bra efter detta. Nu har jag ju bara ont överallt :(

Igår var det en heldag med plugg som gällde för studiegruppen, men jag tror vi ordna det mesta så man kan känna sig lite lugn under julhelgen iaf. Först var vi hemma hos Anna och pluggade sen åkte vi ner till stan och åt mat på thai restaurangen och sen hem till Malin och fortsatte pluggandet. Där fikade vi också, så mysigt. Har nog världens bästa studiegrupp, dom är för härliga :)

Nu ska jag fortsätta med julpyntningen som pågår för fullt här hemma :)

image54

Kommentarer
Postat av: / nea

Nämen, varför är det så strikta regler för din medicin? Första frågan kanske bör vara vad du äter medicin för?

2007-12-21 @ 15:23:02
URL: http://korkis.blogg.se
Postat av: Izza

Oj jisses 2 år, det låter ju helt galet, men får hoppas att det blir bra sen efter den dunderkuren. Puss å kram

2007-12-22 @ 08:36:48
Postat av: Sandrah

Men shit.. två år är juh LÅNG tid. Man kanske vill bli gravid under den tiden juh.. ^^ Vad händer om du skulle råka bli det?

2007-12-22 @ 12:41:46
URL: http://xenophobia.blogg.se
Postat av: jenny

vad e det för konstig sjukdom?

2007-12-23 @ 12:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0