Tredje advent

Idag är man trött. Kom hem sent igår och gick upp tidigt idag och gick iväg hem till farmor för att frosta ur hennes frys och sedan julpynta hemma hos henne. Det blev verkligen en heldag. Dessutom hade jag en galen katt (Trulls) efter mig hela tiden, han tyckte det var minst lika kul att julpynta som jag :P Speciellt alla papper som tomtar och änglar,och allt vad det nu var, var inrullade i :P Dessutom tugga han på jesus barnet, haha. Farmor har nämligen en krubba som hon har uppställd varje år, och jag ställde upp den men märkte rätt snabbt att något saknades! Det lilla barnet :P Det hade tok katten i munnen och tuggade ordentligt på. Stackars jesus barnet har bit märken i år :P

Igår så var man på Jul/tjejfest hos Izabelle. Vi blev en del tjejer iaf. Jag, Izza, Malin, Erra, Therese, Sofie och Carro.
Det blev utdelning av julklappar, singstar tävling, smörgås tårsta ;), och en massa dansande och flamsande :D Sen gick vi alla (utom Malin gumman) ut på statt. Där det var riktigt mycket folk för en gångsskull. Så det var super trevligt :)

Imorrn är det sista lektionen innan jul, vi har redovisning. Uscha. Men skönt att få det gjort. Jag ska plugga lite på det och sen blir det att äta mammis nybakade lussekatter, kolla film och tända tedje ljust, super kalas avslut på denna helgen :)

image47  image48
Kvällens outfit                      Julklappsöppning :)       
                    
image52
Gruppbild :)

Kommentarer
Postat av: shoegal.

svar: haha jag vet. det var verkligen läskigt. var helt insatt i klippet ju så jag höll på å dö. fan mitt hjärta stannade så jag riktit kände hur ont det gjorde. fy :P

2007-12-18 @ 17:35:20
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0