Första inlägget

Taaaada!
Nu ska jag väl bli en såndär bloggare då :)
Precis som alla andra... alla i min närhet bloggar ju för fullt och tycker tydligen det är kul så måste se vad det egentligen är frågan om. När även kändisarna har tid att sitta och blogga så borde väl även jag kunna sätta mig ner och skriva ner några rader ibland.
Men tror ju inte att mitt liv är lika intressant att följa som kändisarna, och jag tror inte att jag kommer ha fullt med folk som läser min blogg heller. Men gör detta för att testa, skönt att skriva av sig ibland också skulle jag tro.
Blir ju lite nostalgi, eftersom man som liten skrev dagbok :P

När jag idag satt på efterfesten.se och hade som tråkigast och en kille från Karlskoga skriver till mig och känner igen mig. Det visade sig att det var en kompis till en kille som Maddis träffade under Stranddagarna i Karlskoga på den tiden när vi gick på gymnasiet i Degerfors.
Hur tusan kunde han känna igen mig?! Har jag inte förändrads något?! Jag träffade nog den killen en gång och ändå kunde han känna igen mig nu! Helt otroligt! Jag hade blont och långt hår, inte alls som på mina bilder på min presentation på efterfesten.se
Där ser man liksom...

Var hemma från Universitet idag, såklart att jag har blivit sjuk efter att varit med Anna och simmat igår. Så typiskt!
Jag har inte tid att vara sjuk! Jag har för mkt att göra! Får se vad som händer i helgen... om den blir lugn, eller om jag kanske följer med ut på lördag.... det märks.

Nu ska jag nog krypa ner under mitt mysiga duntäcke och sova iaf. Natti Natti :)

Kommentarer
Postat av: shoegal.

kul att du skaffat blogg nu gums : ) wii

2007-10-27 @ 16:28:59
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0