Måndag

Idag har det varit svinigt kallt ute tycker jag. Känns att vintern är påväg liksom.
Blev en lång dag på universitet för omväxlingsskull. Vi var där till två tiden *hehe* Inte ofta man är det nu för tiden.
Nu är det ju mest hemmaplugg som gäller.

Imorrn bär det av till Ullared iaf. Jag, mammi och Andreas som ska iväg Fast vi får väl se om Andreas orkar, han har ju varit och är fortfarande super sjuk. Så det beror väl på hur han mår när han vaknar i morgon bitti.
Ska iaf bli super kulatt komma iväg. Ska passa på att köpa rejält mkt julklappar faktiskt! Och lite smått och gott till mig själv också ;)

Näe nu kanske jag måste hoppa i säng så jag orkar upp tidigt i morgon ju.
Natti Natti på er.

Kommentarer
Postat av: shoegal.

ska dit i övermorrn. fan att vi inte skulle dit samtidigt :| säg gärna va du köpte och för hur mycket. alltid kul att läsa om :) jag har en köpgräns på 7 000 men tror inte jag kommer handla för så mycket. jag hoppas inte det iaf. haha :) måste också köpa juleklappar och massa annat till mig själv, såklart. PUSS.

2007-10-30 @ 16:00:55
URL: http://www.butterflie.blogg.se
Postat av: shoegal.

svar; neeej jag vet :S helt konstigt är det. massa olika förändringar är det i hennes lägenhet. cp!

2007-10-31 @ 13:52:30
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0