Tråk Söndag

Söndagar är tråkiga! Men har iaf gjort lite grejer. Jag och Andreas var hemma hos Emmy och Glenn förut.
Andreas hjälpte Emmy med datorn och jag gosade en massa med katterna, så söta så :)
Jag ska även berätta att det finns en kattunge kvar om någon är intresserad, en jätte go kattkille. Som är hur go och sällskaplig som helst! Hade jag inte varit allergisk så hade han blivit min kan jag lova. Hur go som helst!
Så är någon intresserad är det bara att höra av sig.



Igår var man ute med tjejerna då. Det blev jag, Izabelle, Carro, Therese och Erra. Riktigt kul var det.
Först var vi hemma hos Therese på förfest och sedan blev det statt då.
Mycket dansade blev det och en massa tokbilder. En riktigt trevlig kväll. Träffade några bekanta ansikten också :)
Bilder från helgen finns på bilddagboken såklart (http://divinyls.bilddagboken.se)

Imorrn är det dags för att åka till Universitet igen då, ännu en vecka som går fort som bara den.
När man bara är där två dagar i veckan så går veckan super snabbt. Man hinner inte med liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0