Utgång ikväll

Idag har man varit på stan med Izabelle och benjamin. Det blev lite shopping. Kapphal hade ju 25% i hela butiken så fick man ju passa på. Vi var där redan igår och hängde undan lite till idag, man får ju inte vara dum inte *hehe*
Så det blev lite små grejer, som halsband och benvärmare för min del plus en super fin svart klänning med silver tryck. En riktig nyårsklänning. Så den är jag helnöjd med!

Ikväll blir det utgång. Izabelles kompis Therese har förfest och sen är det utgång på statt. Det är ju löningshelg och ngt slags disco tema på statt ikväll. Så det lär ju bli mkt folk. Så kan nog bli kul.
Önskar bara att mitt hår ville bli längre. Var ju super nöjd med min nya frisyr förut. När jag hade klippt av mig mitt långa hår men nu senast när jag skulle dit igen och klippa upp det i nacken blev allt bara fel och jag trivs inte alls i det.
Efter att satt i löshår på Izabelle så funderar jag på om jag också ska köpa löshår, inte så långt som Izabelle dock.
Men så pass att jag får lite bätte frisyr iaf. Var ju inte så dyrt om man köpte på nätet. Det tål att fundera på :)


Kommentarer
Postat av: Izabelle

Hehe så snygga vi är tom utan den röda mattan :P

2007-10-27 @ 16:11:33
URL: http://wwwzezzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0