Ett steg i rätt riktning

Lite livsgnista tändes idag. Är jag påväg tillbaka? Nej... inte än på länge skulle jag tro. Gråter fortfarande typ 2 gånger per dag och saknar hans närhet. MEN (Som Tony Irwing i let´s dance skulle ha sagt) något hände idag, det känns lite lättare att andas. Vet inte vad, men skönt känns det. Är så glad att jag har mina vänner, jag vet att jag tjatar om det i stort sett varje dag :P Men det är sant. Vad hade jag gjort utan er alla liksom? Fortfarande arg på en viss person dock... känner mig så jävla lurad. Som jag har ställt upp för henne, och jag har inte ens fått ett sms med frågan: hur mår du? efter denna hemska vecka... det värsta är att hon så jävla väl vet vad som hänt. Falska vänner behöver jag inte, så nej tack!

I helgen blir det en bra helg... tror jag åtminstone, jag ska få gå ut och skaka rumpan på dansgolvet på fredagen. Vilket var ovanligt länge sen. Har inte varit på någon krog/nattklubb som singel sen 4 år tillbaka. Känns riktigt skumt. Om någon skulle komma fram och stöta på mig så kommer jag nog vant säga: nej tack, jag har pojkvän! Helt sjukt, men tror det kommer vara så. Vanan sitter i ryggmärgen liksom. Vill ändå inte ha något ragg j(är fortfarande kär ju) så kanske bra att jag nog automatiskt kommer svara så. På lördagen blir det fest i Krhamn, och jag ska supa mig full... hur fjorttis låter jag inte nu då? :P Men jag måste bara få slappna av känner jag... har suttit och läst på internet om hur det kan gå när man äter dessa tabletter och dricker samtidigt och det ska nog gå bra, kommer bara bli mer lättpåverkad typ. Kan vara skönt just nu känner jag, billig fylla dessutom :P

Var på bio idag, mammi bjöd för att pigga upp mig lite. Vi gick på Waz en ny thriller med Stellan Skarsgård. Kul att en svensk är med i såna filmer liksom. Han är stor i USA nu han :) Filmen var helt okej, spännande och oväntat slut. Såna filmer gillar jag.

Kommentarer
Postat av: / nea

När den första lättnadskänslan kommer så flyter det bara på sen :)
Du lär minnas hur skönt det är att va själv och kunna göra precis vad tusan man känner för när man vill ^^
Håll ut! :)

2008-04-22 @ 18:30:27
URL: http://korkis.blogg.se
Postat av: Sandrah

Skönt att det känns lite bättre nu iaf även om det fortfarande är tungt.

2008-04-23 @ 23:34:23
URL: http://sandrah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0