Födelsedagshelg

Va illa att blogg inte funkat under helgen, men tydligen inte bara jag som haft problem med det. Har inte kunnat kommentera andras och inte kommit in på min egen. Men det verkar ha ordnat upp sig nu iaf.

Delkurs 2 började igår och nu får man verkligen känna att man lever, jisses. Det öste plugg över oss direkt. Men men... är ledig idag, men inte så mycket till ledighet egentligen. Har mest suttit vid datorn och skreve på arbeten till Universitet. Önskar att studierna var slut och jag fick ut och söka jobb istället. Vill inget annat än ut och jobba med barnen. Finns inge roligare! Men men... inte så långt kvar nu, det klarar jag! Januari 09 är ju inte allt för långt bort :P

Helgen var kanon. Fredagen var det arena som gällde, såklart. Jag och Izabelle hade lite klädsvårigheter med kom till slut iväg iaf. En riktigt rolig kväll med bra musik och mkt dansande. Vid tolv så grattade Izabelle mig på födelsedag :) 23 årig gammal tant är jag numera :P Måste bara berätta en rolig sak. När vi stod i kön för att hämta jackorna på vägen ut så stod vi och prata med lite folk framför oss och så helt plötsligt tittar jag mig omkring. Bakom oss står två killar. Precis när jag tittar bak så lutar sig killen bakom Izabelle sig fram och luktar på hennes hår. Jag dog av skratt och får fram: varför luktar du på min kompis?? :P Han blir generad, hans kompis as skrattar och Izabelle vänder sig förvånat om. Så kul! Killens kompis säger att han såg att jag vänder mig om, och ser vad hans kompis håller på och gör men hinner inte säga något. Det såg jätte kul ut sa han. Den luktande killen förklarar att han tycker om tjejparfym och kände att hon hade Paris Hilton på sig :P Haha, jaja whatever :P



Lördagen firades genom att mammi kom och sjöng och gav mig presenter, så söt :) Fick en ny mobil, så är happy :) En mobil som funkar som den ska - äntligen. Min började ju bli gammal nu. Sen kom mormor och farmor och åt mat här. Sen kom Petra och vi gjorde oss i ordning och begav oss till Maddis syster Susanne för fest. Där var även Maddis och hennes nya pojkvän Lucas som vi inte träffat förän nu. Sen kom även Sandra och två kompisar till Susanne, en riktigt trevlig kväll, och jag fick en födelsedags öl av Maddis, den var god kan jag lova :) Vid elva tiden begav vi oss till statt och där träffa man många välbekanta ansikten som Emmy, Sabina och hennes Manne, G och hennes Andreas, Linda, Morgan, Carro, Mats mfl. Även Tony :) Det var inte igår så det var skoj :) Han fixa tyvärr en troschock på statt åt mig också, när han kramade om mig så lyfta han upp mig och snurrade runt mig, tyvärr så fick han med sig kjolen upp också så när han snurrade runt mig så fick alla i närheten se min fina strumpbyxe rumpa :P Men det bjuder jag på - troschock :P



Söndagen blev rätt lugn. Var iväg till izabelle på söndag kväll bara och jag fick presenter :) Benjamin hade valt själv och jag fick då en liten Miranda nalle att hänga i nyckelknippan :) så fin! fick även ett spel och ett toksött paraply av Izabelle :) så glad så! Tack gumman! Sen följde jag med henne ner i tvättstugan och vi tokade oss lite :P Sen kollade vi på Wallander och fortsatte att toka oss :P


Kommentarer
Postat av: Izza

Är det lagligt tro att vi har så kul ihop som vi har? Eller kommer vi bli arresterade snart? :P

2008-04-01 @ 21:35:55
Postat av: Sara

hihi jaa toden går super fort.. vi hälsar tillbax :D

2008-04-05 @ 14:06:25
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Ahh det var skoj o komma ut lite =)

2008-04-05 @ 15:22:48
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0