It can only get better

Solen skiner, underbart väder. Men tyvärr blåser det storm ute då och då :P Hoppas på att det blir fint väder imorrn för då är det grillningsdags ju :) Ska fira valborg med Izabelle, vi är bjuda på fest också. Vi får väl se. För vi måste ju vara med Benjamin till Jesper kommer hem iaf. Vi ska iväg och titta på maj brasan och sen grilla (om det är fint väder) :)

Idag har jag varit ledig så har pluggat lite och städat. Hade tänkt putsa fönstren idag också, men det hann jag inte med, får bli en annan i veckan. Ska snart åka iväg och äta mat och umgås med Tomas och Tindra (hans dotter). Ska bli riktigt skoj faktiskt :) Att få lite annat att tänka på också. Det är det mina dagar går ut på, att träffa folk och aktivera mig så jag får annat att tänka på. Vissa dagar känns bättre och vissa dagar känns sämre. Alla säger att det kommer kännas bättre med tiden... och det trodde jag verkligen inte på till en början, men jag andas ju redan lättare så hoppas att det är sant. Saknaden gör fortfarande ont.


I know it hurts
For what it´s worth
It can only get better

image237




Kommentarer
Postat av: Emma

tack sötnos :) ja, vi är så glada så!

2008-05-01 @ 17:04:59
URL: http://diiphthong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0