Kom ihåg OSS

Har just kommit hem från en långpromenad med Andreas. Vet inte vad jag ska tycka riktigt. Det känns konstigt. Vi håller inte handen och pussas inte heller, men vi skrattar och ler tillsammans. Jag grät lite också, men han var go  och kramade mig länge. Det kändes bra, vänskapligt men bra. Jag begär inget från honom nu. Men jag kämpar för honom och håller hoppet uppe. Kanske aldrig kommer bli vi igen, kanske finns chansen om några månader, några år, vem vet? En sak är säker och det är att han har berört mig och mitt liv för alltid. Han har mitt hjärta och kommer alltid vara en speciell person för mig. Vi är båda överräns om att vi betyder mkt för varandra, om nu inte som kärlek som vänner iaf. 4 år är inget man kastar bort bara sådär. Han är och har varit min stora kärlek här i livet, så visst försöker jag ha hopp kvar att det kan bli vi i framtiden. Men han kommer alltid få plats i mitt liv på ett eller annat sätt. Han är någon som jag aldrig kommer kasta bort. Han betyder för mkt.


It may be over but it won´t stop there
I´m here for you´d only care
you touched my heart, you touched my soul
You changes my life and all my goals
And love is blind and that I knew when my heart was blinded by you
I´ve kissed your lips and held your head
Shared your dreams and shared your bed
I know you well, I know your smell
I´ve been addicted to you

Goodby my lover
Goodby my friend
You have been the one
You have benn the one for me

And as you move on, remember me
Remember us and all we used to be


Kommentarer
Postat av: em.

usch... önskar man kunde spola fram framtiden :( så jobbigt.

har lyssnat sönder den låten också. det är min och niklas låt :( vi sa "jag älskar dig" till varandra för första gången under den låten. så jäkla sorglig låt :(

2008-04-16 @ 16:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0