Lite uppdatering

Jag är dålig på att uppdatera men här kommer lite om helgen iaf.

Fredag:
Var nere på stan med Emelie. Vi satte oss utanför statt och bara njöt av solen. Blev lite inhandling av alkohol på systemet också till lördagen. Läste ju lite på internet om tabletterna och att deras effekt skulle bli densamma men att man kunde bli mer lättpåverkad och få lite humörsväningar i samband med alkohol. Så köpte fem stycken heniken. Det fick räcka tyckte jag. På kvällen så begav jag mig till Izabelle och hade som vanlig klädproblem. Izza hade däremot köpte en super fin klänning i vitt och guld som hon passa super bra i :) Vi kom iaf iväg och var framma relativt tidigt ändå. Bra att jag har student kort, då kommer jag in gratis och jag och Izabelle delar sedan på entrén som hon betalar. Då blir det billigare för oss :) Det blev mycket dansande och så träffade man lite Krhamns folk, trevligt :) Sen kom även ett killgäng fram och snackade med oss som vi hade pratat med i kön ut för ett bra tag sen. Vi kände inte igen dem först men när de påminde oss så klicka det. Hängde med dem resten av kvällen. Trevliga :) Kom hem rätt tidigt och det var skönt att krypa ner i sängen då.

Lördag:
En rätt lugn dag. Gjorde i stort sett ingenting. Jimmie och jag skulle till Mattias på kvällen som fyllde år, men Jimmie var sjuker så jag begav mig själv till Mattias. Visade sig att det var jag, en tjej till och massa killar. Kul att träffa Mattias, Tony, Simon och Per. Sen var de andra som var där super trevliga också. Det röktes vattenpipa, drack och lektes lekar. Jätte trevlig förfest. Sen tog vi taxi ner till stan och några av oss gick in på Biljarden och drack lite innan vi mötte upp de andra på statt. Super mycket folk, så jag hittade många att prata med. Jätte kul. Men redan vid halv två började jag tröttna :P Jag, Mattias, Tony, Göran och en kille till begav oss hem till Göran på efterfest. Eller ja... vi satt och kollade på lite poker på tv :P Jätte trevlig kväll iaf, kul att komma ut och få annat att tänka på för en stund.

Söndag:
Spenderade söndagen hemma hos Izabelle och Benjamin. Izabelle storstädade så jag passade på att leka med Benjamin. Vi hoppade i sängen, spelade spel, lekte jaga lek, målade och lite annat :P Han är för underbar den där lille killen :) sen beställde jag pizza dagen i ära. :P Eftersom jag inte dricker så ofta nu så fick jag faktiskt lov att beställa riktig bakismat tyckte jag :P Efter att jag hade varit hos Izabelle mötte jag Andreas som hade skickat sms och frågat om jag ville följa med ut och gå. Men det duggade så det blev en snabb promenad och han följde med mig hem istället. Hämtade lite grejer som han hade kvar och vi pratade en del, blev lite kramar också så också. Kändes skumt... men bra, på ett vänskapligt sätt kanske...

Måndag:
Idag är det världens bästa gummsas födelsedag :) Grattis Izabelle gumman :) Jag var hemma hos Malin och plugga med studiegruppen och sen på kvällen så var det dags att åka hem till Izabelle med presenter och fira :) Hoppas hon blev glad :) Imorrn är det ny dag och nya äventyr :P GOD NATT :)

Kommentarer
Postat av: Anna

låter som en ok helg ändå :)

2008-04-29 @ 00:14:04
URL: http://annaflickan.blogg.se
Postat av: Anna

hmm bara en fråga :D varför har du 4 a i ditt namn i bloggens adress och 3 i ditt namn överst till vänster på sidan??? :D

2008-04-29 @ 00:14:45
URL: http://annaflickan.blogg.se
Postat av: Izza

Blev ju jätte glad :) Kanon present verkligen!
Puss

2008-04-29 @ 20:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0