My world

To the world you may be one person
But to one person you  may be the world



Lördag kväll... jag har suttit och skreve på skolarbeten, som skulle ha varit inne i veckan redan. Men pågrund av allt som hänt hade jag totalt glömt bort det. Jag som alltid är i tid med arbeten. Känns hemskt. Men denna vecka har inte varit normal direkt. Ingen sömn och ingen energi pga att jag inte få någon matlust heller.

Har varit med Emelie i stort sett hela dagen. Vi gick ut i skärgården en stund idag med Zappa sen gick vi hemåt och vi tog ur hennes löshår och jag klippte topparna på hennes hår och sen färgade vi det. Satt och prata en massa skit medan färgen verkade. Jag satt i soffan hos Johan där Andreas brukar sitta med sin datorn när han är där... Kändes jobbigt.

Ska väl snart lägga mig och sova. Imorrn är det söndag och en vecka sen jag förlorade honom. Ska man ens orka kliva upp ur sängen?






Kommentarer
Postat av: em.

jag mådde skit när det var en vecka efter vi hade gjort slut :( men jag hoppas du klarar dig igenom veckan galant. det måste du gumman.

2008-04-20 @ 00:10:54
Postat av: Izza

Hoppas de kommer kännas lite lättare snart för dig. Massa kramar

2008-04-20 @ 11:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0