Promenad

Har legat vaken typ hela natten, inte sovit någonting. Man ligger bara och vrider och vänder på sig. Måste skaffa sömntabletter så jag får sova lite. Är ju som en zombie numera.  Malin skicka sms imorsse och tyvärr så är läraren sjuk idag så det blir inge skola idag. så jävla typiskt. ska man sitta hela dagen och försöka göra något annat än att tänka! Ingen annan är ju ledig typ heller... så trist. Har iaf varit ute och gått med Emelie nu på förmiddagen. Vi tog med oss Zappa och gick ut i skogen. Så var ute i 1,5 timme iaf. Så skönt att komma hemifrån och få annat att tänka på. Så det var verkligen jätte trevligt. Emelie var nära att trampa på en orm också, jävlar va hon skrek till. Hehe. Tog kort på den, ganska liten men jävlar va den väste åt oss :P Men det var trevligt att träffa Emelie iaf, så det blir nog fler gånger.
Får se vad jag ska hitta på resten av dagen. Ska va med Izabelle när hon slutar iaf. Men det är ju ett tag kvar tyvärr :/

Undra när det ska sluta göra ont?

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Jag är ledig i typ 7 månader framåt.. ^^

2008-04-18 @ 09:51:26
URL: http://sandrah.blogg.se
Postat av: Anna

det tar nog ett tag men jag hoppas det blir bättre snart iallafall! :)

2008-04-22 @ 22:30:11
URL: http://annaflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0