Saknad

Jobbigt att vakna och verkligen tro att han ligger där bredvid. Jag låg stilla jätte länge och bara hoppades att det var så... men när man vände sig om var det tomt. Usch, så smärtsamt!

Var ute igår kväll och gick med Emelie & Zappa nere på stan. Var skönt att få något att göra på kvällen, annars hade jag bara suttit hemma och varit helt ner deppad. Skönt att prata med Emelie, hon är trevlig :) Ska snart ta oss en promenad i det fina vädret idag också. Man får ju passa på när det är sol och fint väder. I vanliga fall skulle jag vara helt till mig av glädje för att det är sol och varmt... men inte nu, känns som inget spelar någon roll. Försöker aktivera mig under dagarna för att få dom och gå och slippa tänka. Hjälper för stunden... men sen ligger man där i sängen igen och tankarna far genom huvudet. Åh vad jag saknar honom.

Kommentarer
Postat av: Emma

gumman då :\ vet inte vad jag ska säga. blev chockad när jag förstod vad som hänt. det enda jag kan säga är att det kommer bli bra, tro mig. med tiden så blir det lättare. denna jobbiga period är något du måste gå igenom men du kommer bli en starkare människa efter detta!

KRAMAR!

2008-04-19 @ 12:11:34
URL: http://diiphthong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0