Söndag

Helgerna går alldeles för fort. Dessutom tycker jag inte om söndagar! Fast att jag oftast är ledig på måndagar så ogillar jag söndagar iaf. Skumt det där. Idag har man mest pluggat. Men har hunnit med ganska mkt så är stolt över mig själv :) Annars har man inte gjort så mkt annat. Blir lugnt med lite film tittande och så. Det blev det även igår. Hyrde två filmer och de var riktigt bra :) Älskar skräck och thriller filmer :)

image226


Usch, det kliar på hela kroppen idag, och bara fått mer utslag. Jäkla läkare som inte vet någonting. Hoppas min hudläkare kan ge mig en tid i Karlstad när jag pratar med henne i morgon. Att det ska vara så svårt att ge patienten lite tid, han titta bara på mig en snabbis och körde ut mig direkt liksom. "Nej jag vet inte vad det där är". Nej tack, det vet inte jag heller, därför jag går till er som är läkare, pucko!

Kommentarer
Postat av: Izza

vad var de för medicin du fick då? Var det tavegyl? Annars kan du ta atarax oxå för de är anthistamin i de i högre dos. Puss

2008-04-06 @ 20:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0