Vänner

Vilken tur jag har... som har så fina vänner. Izabelle som verkligen ställt upp till 100 % nu när det är som värst. Och idag när Maddis fick höra vad som hänt så tog vi lång promenad på ca två timmar. Var jätte skönt. Vi prata en massa, och hon fick mig även att tänka på annat. Vi började planera på våran Gbg resa, som blir lite tidigare i år. Så det blir skönt at ha ngt att se fram emot. Petra kommer ikväll också så vi ska umgås lite tillsammans. Skönt att känna att man verkligen har vänner som finns där för en. Jag känner mig mest som en belastning för andra just nu...

En vän har aldrig sett dig gråta - En sann vän har våta axlar efter dina tårar


Kommentarer
Postat av: em.

känner mig också som en belastning.. men det får sanna vänner stå ut med just nu.

2008-04-15 @ 17:06:52
Postat av: Marie

men gumman vad är de som har hänt?

2008-04-16 @ 08:53:27
URL: http://sezzan85.blogg.se
Postat av: Sandrah

Vad är det som hänt då? Lite svårt att hjälpa o stötta när man inget vet :S

2008-04-18 @ 09:46:48
URL: http://sandrah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0