Vänskap

"Oavsett vem som krossat ditt hjärta eller hur lång tid det tar att läka så kommer du inte ta dig igenom det utan dina vänner" -Carrie

Igår var man i skolan till elva tiden. Vi hade problemlösning. Ganska kul lektion måste jag säga. Vi fick lära oss att vi ska vara kreativa med barnen. Så vi byggde med kapplastavar och räknade med bönor :P Vid ett tiden träffade jag Andreas, vi gick ner på stan och jag fick vara smakråd till nya skor och till nytt linne och tröja. Efter det gick vi till Emmy och Andreas satte på sig nya skorna. Jätte snygga var de. Sen gick vi ut mot skärgården. Besökte även lackeringsarbetet han fått ute på gamla A9. Han börjar redan idag, kul för honom att äntligen fått något att göra iaf. Efter det fortsatte vi ut mot skärgården. Men kom inte så långt, vi satte och ner och pratade lite i solen. Sen åt vi lite glass på vägen hem till Emmy igen. Känns skönt att vi kan umgås som vänner. Fast att jag önskar att det kan bli vi igen... men jag får nöja mig med hans vänskap sålänge. Smärtsamt, men vet inte om det skulle vara mer smärtsamt att inte ha honom i mitt liv alls...

Snart ska jag iväg och träffa Emelie, vi ska ner på stan en sväng. Skönt att vara ute när det är så fint väder också. Ska faktiskt in på systemet idag, inte varit inne där på super länge. Men det blir ju ingen stor handling heller eftersom jag inte får dricka så mycket. Men något ska det bli iaf. För imorrn ska man fira att Mattias fyller år :)  Ikväll blir det Arena med Izabelle, helt sjukt länge sen. Ska bli underbart att bara shaka på dansgolvet och glömma bort allt annat för en stund. Tack alla mina vänner för att ni finns och ställer upp. Vad gjorde jag utan er?

Saknar pappa idag... det kom en såndär våg av saknad bara. Går visserligen inte en enda dag utan honom i mina tankar. Men idag kom en väldig saknad. Kanske blir en promenad ut mot skärgården för att hälsa på honom.

Miss you Daddy
image236

Kommentarer
Postat av: Anna

ja det blir sådär, ibland tänker man mer på det och ibland mindre... jag har inte varit till graven på hur länge som helst tyvärr, är ju aldrig i krhamn längre... men kanske får ta en tripp ngn dag..

2008-04-25 @ 22:43:43
URL: http://annaflickan.blogg.se
Postat av: / nea

En bra låt med ett bra budskap; Leona Lewis - Better in time.

"thought i couldnt live without you
its gonna hurt when it heals to
it'll all get better in time
eventhough i really love you
im gonna smile cause i deserve to
it'll all get better in time"

Kanske får det att kännas lite lättare? :)

2008-04-28 @ 22:01:19
URL: http://korkis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0