Övning

Idag har man haft inläsningsdag vilket innebär att jag mest suttit och pluggat. Men har fått ganska mycket gjort så det har varit bra :) Vid tre tiden kom Daniel hem från Norge och vi begav oss mot stan för att käka någonstans. Tänkte ta Roma men där var det stängt fast att det stod att det skulle vara öppet, skumt... så vi begav oss till maxi vilket också var stängt men skulle öppna en timme senare. Så länge orkade vi inte vänta utan begav oss till Kina restaurangen istället. Jag åt kyckling med ris och blandade grönsaker - som vanligt när jag äter där typ :P Men det är ju så gott! Daniel beställte fyra små rätter men byte ut biffen mot extra kyckling så det blev tre små rätter istället :P Efter maten åkte vi hem till hans föräldrar och jag fick säga hej :P De hade varit nyfikna på mig tydligen, hehe. Vi satt och pratade ett tag och sen så kollade jag och Daniel på lite bilder och sånt från när han var liten. Sen begav vi oss hem och han skulle till Norge igen och jag och mammi åkte ut och övningskörde. Vi var ute i en timme, och det gick riktigt bra :) En mysig väg till Karlskoga var det, istället för stora vägen. Det är jag inte redo för ännu :P



Imorgon ska man till Universitet igen då men då blir det ett eftermiddagspass. Från klockan ett till fyra, så tråkigt. Börjar hellre tidigt och slutar tidigt än tar sov morgon ju! Suck. Hoppas dagen går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0