2008

Gott nytt år :D

Kvällen igår var super kul.
Jag och Andreas gick hem till Emmy och jag och Emmy fixade oss i ordning medan grabbarna (Andreas, Glenn och André) satt vid tv´n och spelade tv spel. Sen började vi små dricka och vid nio tiden skjutsade André oss hem till G och Andreas. Där var det lite folk, så det var skoj :) Blev singstar, lite dricka, lite chips och annat gott och trevlig sällskap :) Jag som inte ska dricka på 2 år nu smaka på en massa, bland annat en tequila som smaka jordgubb, så god! "Denna ska jag köpa" tyckte jag... men fick lägga till: om 2 år alltså :P
Vid tolv skulle vi egentligen gott ner till stan men vi kom inte iväg i tid så vi gick ut utanför huset bara och sköt raketer. Överallt smällde det runt oss, så fint! Vid tolvslaget så kramades och önskade varandra gott nytt år och sen fortsatte vi att skjuta raketer. Glenn fick sin tröja sönderskjuten. Han hade hela fickan fram på magen fylld med små raketer och när han sköt iväg en så kom det eld från den på dom som var i fickan, så det sköt rakater ur fickan på tröjan på honom. Det brann verkligen i tröjan!! Shit va det var läskigt!! Men de andra killarna sprang fram och klappade elden så det inte började brinna mer. Tack och lov! Glenn har verkligen otur med fyrverkerier - förra året brände han ju händerna! Emmy var riktigt arg på honom, fast hon blev väl mest rädd antar jag.
Sen gick vi in och fortsatte sjunga och ha trevligt. Kom hem vid fyra tiden och då var man trött men glad :)

image72 image75


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0