Ännu en dag..

... utan sötsaker.
Men hela kroppen skriker verkligen efter ngt sött! Men bara man klarar de första dagarna så brukar det gå utan problem sen. Jag vet... jag har gjort detta förut. Förra gången jag hade uppehåll efter nyår klarade jag 6 månader, då var jag stolt. Men denna gång blir det inte riktigt samma sak, för jag ska unna mig ibland... kanske... någon gång.... sådär ibland... kanske :P

image77


Idag har man varit tillbaka i skolan då. Fast usch vad kusligt tomt med folk det var på Universitet. Inte många som hade börjat ännu. De flesta börjar nog till nästa vecka skulle jag tro,
Men vi i min studiegrupp var duktiga och satt där och pluggade inför redovisningen på måndag. Kommer nog gå som en dans, kändes bra idag iaf :)






Vissa människor gör en så glad :D

Kommentarer
Postat av: em

vadå ska du försöka låta bli godis? gumman du e så smal så du behöver inte låta bli :)

2008-01-03 @ 22:29:27
Postat av: Izza

Vilka är vissa personer? :P *nyfiken*

2008-01-04 @ 08:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0