Bieffekt dags då...

Nu har några bieffekter efter tabletterna börjat... jippi, känner redan igen dom sen förra gången. Så trist! Men som sagt, det är värt det i efterhand sen. Bara att börja smörja in läppar och äta huvudvärkstabletter för än så länge är det bara torra läppar och konstant huvudvärk som har kommit som bieffekt. Humöret börjar svikta lite också men vi får se hur det blir senare. Har ju inte ätit så länge ännu.

Idag ska jag iväg hem till farmor och hjälpa henna att städa lite, sen ska jag med mammi och handla. Hon har gjort illa foten och kan knappt gå och äter värktabletter så lika bra att jag hjälper henne att handla. Sen så ska jag förhoppningsvis ut och gå med Izabelle sen. Vore riktigt skönt att komma ut och röra på sig lite :)

Längtar tills imorrn :D

Kommentarer
Postat av: Sara

hehe jaadå du känner nog igen mej haha.. annars skriker ja på dej hahaha :P

2008-01-18 @ 13:22:22
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0