Fler bilder



Idag har man suttit på föreläsning hela dagen. Inte alls kul. Det var alldeles för lång tid för en föreläsning. Satt från 9.00 till 16.00. Med en timmes lunch då visserligen men ändå... Men vi roa oss med att skicka sms och ta lite bilder och prata lite smått med varandra :P Jag fick massa komplimanger för min nya tatuering, och I love it :D Helena var så snäll och smörjde in den med helosan också. Eftersom jag hade glömt och köpa salva på vägen hem igår. Men köpte en idag. Jag hade fått namnet på salvan från Patrik och den hette Bepanthen och ska tydligen vara mycket bättre än helsosan, tatuering kommer läka fortare. Visserligen lite dyrare än helosan men är nog värt det ändå.

Efter heldagen på Universitet så fick jag skjuts hem av Maria och sen så kom Izabelle och Benjamin förbi en sväng, alltid kul att träffa mina två favoriter. Blev dock ett kort besök då Benjamin var trötter. Men imorrn så ska jag och Izabelle leka, vi ska bowla och sen blir det hem till mig och laga lite mat och kolla film :) Ska bli toppen kul :)
Annars blir det nog ganska lugnt i helgen som det ser ut... inget mer planerat och det känns ganska skönt, har en del plugg som måste göras till på måndag så...

Kommentarer
Postat av: / nea

Tattueringen va skitfin! :)

2008-01-25 @ 19:17:15
URL: http://korkis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0