Heath död & ny tatuering

Heath Ledger är död! Helt sjukt alltså! Han hittades i sin lägenhet igår och har tydligen tagit en överdos, visserligen har han sett riktigt härjad ut ett tag men inte visste man att det var så illa! :/ Riktigt bra skådespelare!

image119

Idag så börja nya kursen - svenska & matematik i barnen värld. Verkar vara en riktigt bra kurs. Kom i samma studiegrupp som Anna, Malin, Lisa och Maria. Tror det blir kanon, vi är ju alla från Kristinehamn. Vi gick bara vid tolv med redan vid tjugo över elva smet jag iväg för att ta bussen hem. Väl här hemma så mötte Andreas mig och vi gick och åt lite lunch och sen begav vi oss till Kingsroad Tattoo och mötte Patrik som fixade min nya tatuering :D Så nu är jag märkt för livet ännu en gång som Andreas så fint uttryckte det. Denna tatuering är den som gjort ondast av alla min tre. Tror det beror på att jag äter tabletterna för huden och de har blivit känsligare för det, så det var tur att jag fick tid så här i början av tablettkuren. Men oj vad nöjd jag är! Den är så jävla snygg! Är hel nöjd, och tror Patrik blev nöjd med sitt verk också för han ville ta en bild på den själv också :) Fast nu har man ju fått mersmak igen och jag vill bara ha fler :P




Kommentarer
Postat av: izza

Men sara du måste ju lägga upp bild på nya gaddningen!!!

2008-01-23 @ 20:01:11
Postat av: em

det e tråkigt det med heath. älskade han som skådespelare. LÄGG IN BILD PÅ GADDNINGEN DIN FJANT :D

2008-01-23 @ 21:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0