Hejdå julen

image95

Igår och även idag har jag och mammi städat bort julen. Bara granen som är kvar inne nu, står helt naken utan julpynt i vardagsrummet. Vi ska bära iväg den till maxi sen där man kan få lägga sig gran och så ska de elda upp alla granar senare idag. Lika skönt att sätta upp allt julpynt som att ta ner det tror jag! Skönt att få ta fram vanliga lampor i fönstren och sånt...

Jag vill fixa en snygg design till min blogg, har suttit och försökt mig på lite själv, men tycker bara det blir blaj av allt. Någon som har tips på en bra sida med hjälp? Skulle vara jätte tacksam i såfall :) Får väl se om jag har tålamod till att sitta med det sen också.

Idag händer det nog inte så mycket under dagen. Ska fixa naglarna, läsa kurslitteratur och kanske spela lite sims :P Men annars är det rätt lugnt tills jag ska åka iväg till Emmy gumman. Verkar inte som om Andreas ska med, min lilla sjukling. Han bara sover och sover - men det är väl så man blir frisk när man är sjuk.

Jag kommer iaf må bra hemma hos Emmy & Glenn idag - för en gångs skull. Har äntligen hämtat ut mina allergi tabletter så nu kan jag gosa hur mycket som helst med Lillan & Putte utan att känna av min pälsdjursallergi! :) Känns ju underbart! Jävla skit att vara allergisk, speciellt när man inte varit det hela livet utan att det bara kom smygande på. Jag som verkligen vill ha katt eller hund senare. Men eftersom både jag och Andreas är jätte kattallergiska blir det inte katt iaf, och Andreas vill inte ha hund.... -suck- Får väl bli en orm eller ödla då :) Inte fel det heller, men inte så mysigt som en liten hund eller katt.

Kommentarer
Postat av: Emma

http://designadinblogg.blogg.se/

där har du en jätte bra sida :) det gäller att testa sig fram! så jag lärde mig :) dock hjälpa den där sidan mig mycket!

2008-01-12 @ 15:49:04
URL: http://diiphthong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0