Lek & stan

Igår så var man med Izabelle och Benjamin i stort sett hela dagen. Det blev en lång promenad och lite lekande i lekparker (såklart *hehe*) sen så gick vi till maxi och handlade och sen gick vi hem till Izabelle och började göra mat. Det blev pasta och pastasås med bacon och skinka, sååååå gott! Riktigt mumsigt kan jag lova att det var.
Sen när vi hade sagt godnatt till Benjamin så blev det film, en skräckis. Som alltid när vi två kollar på film :D
Den var riktigt spännande och riktigt bra :) Två tummar upp för den :) Kollade till och med på den en gång till när jag kom hem för mammi ville så gärna se den :P
Innan jag skulle sova kom baby och myste lite innan han skulle springa iväg och lana med Johan igen. Jag och Johan har delad vårdnad om Andreas nämligen. Han är min men när Johan kommer hem från jobbet i Norge så måste Andreas få vara Johans lite också :P *haha*.



Idag så har jag varit nere på stan typ hela dagen. Mötte Sara vid mvc vid elva tiden och sen gick vi och åt lunch på stan. Blev en smaskig baugette. Sen så gick vi runt i butiker och kolla en massa och prata skit ända till klockan halv fyra. Trevligt var det :) Det blev lite inköp för mig också, tre hipsters, en kofta och två filmer :) Sara har en sån fin och stor mage nu, blir antagligen en liten flicka :) Vi mötte även Sandra med Devin och Linda med Collin så det var bara massa barn och magar överallt, inte annat än att man blir lite sugen själv :P Men som sagt - inte på 2 år än för mig och Andreas eftersom jag ska äta tabletter nu -suck-



Kommentarer
Postat av: Sandrah

Men då kan juh du skaffa lagom till när alla andra skaffar syskon till sina små =)

2008-01-22 @ 13:53:49
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0