Mitt nya liv

Ny vecka - nytt liv.
Är det inte så? :) För mig är det verkligen så denna veckan. Tog min första tablett imorsse, kändes underbart! Värsta lyckoruset! :) Fast att jag vet att det kommer bli två ganska jobbiga år framöver så är det värt det! Till 100% verkligen! Jag hatar min onda hud just nu, så detta kan inte bli annat än bra. Visst att tabletterna har en massa bieffekter, då talar vi verkligen om en massa också! Men förhoppningsvis så slipper jag de flesta av dom. *Håller tummarna*

Idag var sista dagen på kursen jag läst sen sommarlovet var slut. Känns sådär... det var en av de bästa kurserna jag läst, men nästa kurs som börjar nästa vecka har iaf samma lärare och vi kommer var ungefär samma människor i klassen så det kommer nog bli kul :) Har ju redan börjat läsa kurslitteraturen inför denna kommande kurs och kan bara säga positiva saker om den ännu. Jätte intressanta böcker som alla småbarnsföräldrar borde läsa faktiskt!

Helgen var bra. Dock blev jag alldeles för full i lördags. Men eftersom jag inte ska dricka på 2 år nu så bjuder jag på det :P Efter att ha leget i badrummet vid toalettstolen hela söndags förmiddagen så kände jag att det är rätt skönt att slippa dricka på 2 år och så tyckte jag synd om mig själv fast att det var självförvållat :P Men nu är det slut med de dumheterna ju :P Jag har faktiskt inga problem att vara nykter på krogen i vanliga fall och nu när jag verkligen inte får dricka så kommer det inte bli några problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0