Pigg mitt i natten

Gud vad jag är pigg, helt sjukt! Ändå gick jag upp tidigt imorsse.... eller ja tidigt och tidigt. Tidigare än vad jag brukar göra när jag är ledig iaf. Klockan ett traskade jag ner till stan för att möta Emmy och Amanda. Vi tog en tur på stan. Jag köpte hipsters, strumpbyxor, bh, kjol och stövlar. Ja jag vet! Jag är skotokig! Men denna gången så behövde jag verkligen ett par nya stövlar då mina älsklingstövlar snart kommer vara ett minne blott. De är så trasiga! Men de är använda åtminstone, har nog aldrig använt ett par så mycket som de :) Helt underbara att gå och dansa i.

Har även hämtat ut mina tabletter idag, och det blir nog så att jag börjar med dom på måndag. Känns bäst så... Varför känns det alltid som att det är bäst att börja med saker på måndagar? :P På måndagar ska man alltid börja träna mer, sluta äta sötsaker mm :P
Jag har iaf slutat äta sötsaker till stor del, åt på Emmys födelsedag då och när jag och Izabelle satt och fikade i snön efter våran pulkaåkning. Men annars så har jag varit duktig faktiskt :) Lite stolt över mig själv faktiskt :P

Imorrn är det Emmys födelsedagsfest som gäller, blir nog super kul :) Men vi får se om Andreas följder med... han har typ sovit hela eftermiddagen. Tror han har feber också för han är jätte varm, hostar och har sig gör han också. Stackars plutten! Hoppas han mår bättre imorrn iaf.

Ja, nu ska jag nog kolla på tv lite och se om jag blir något tröttare. Annars får jag väl prova att läsa kurslitteratur, dte brukar ju hjälpa :P Bra sövningsmedel :P

Kommentarer
Postat av: Izza

Här är en till som är pigg, helt knasigt

2008-01-12 @ 00:23:36
Postat av: em

hur många har inte startat sitt nya liv på en måndag :P haha.

2008-01-12 @ 01:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0