Pulkarace :)

Igår så var jag och Izabelle ute och åkta pulka. Riktigt kul. Det kan man aldrig växa ifrån så är det bara! :D
Vi hade tur som åkte igår också, för idag är det bara slask av all snö :(
Vi åkte iväg till Sättrastugan men där var det svart, inte en enda lampa tänd. Men vi hittade en annan backe. Det var typ vi, någon barnfamilj och killar i 15 års åldern som var där och åkte, och jag kan lova att jag och Izabelle hördes mest! Speciellt när Izabelle åkte in i ett staket på första åket :P Sen lyckades hon även försvinna in i buskarna på andra sidan. Haha. Men kul var det. Efter att vi var helt slut efter allt åkande och slit uppför backen begav vi oss ut i skärgården för lite fika vid picasso skulpturen. Vi tänkte sitta uppe på stenarna vid statyn och mumsa på varm choklad och bullar. Izabelle kom upp för stenarna men det gjorde inte jag :P Jävla dumma vinter skor som är helt släta på undersidan så man bara far iväg. Fick iaf tag i Izabelles ben och hon kämpade med att dra upp mig samtidigt som vi nästan dog av skratt! :) Tyvärr börja det regna, men vi hade mysigt ändå. Innan vi skulle bege oss hem så blev det lite bus i snön. Gjorde snöänglar och grejer. När vi sen satt oss i bilen så var Izabelles låna mobil borta. Det var bara att bege sig ut i snön och leta. Jag ringde på den och plötsligt såg vi något blått blinka och låta i snön :P Vi var trött men glada när vi begav oss hem :)






Izabelle filmar och det slutar med att hon åker in i buskar :P

Idag hade man redovisning på Universitet, och det gick galant :) Fick bara positiv kritik på vårat tema arbete, både av lärare och de andra i klassen så det känns super bra :)

Kommentarer
Postat av: em

hahaha så jävla fult :P hahaha :)
och joooo, man blir riktigt avis när man ser på victoria secret modellerna... men du? du har ju faktiskt en kropp som ser ut som deras, så du ska bara va tyst :P

2008-01-08 @ 00:05:33
Postat av: Izza

Så kul med pulka! =) Synd att snön försvann :(

2008-01-08 @ 08:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0