Såhär på kvällen

Idag har man varit ledig. Men har ändå hållt på med skolarbete. Mitt eget och sen har jag även hjälpt Maddis med ett arbete i den kursen hon går nu. Eftersom jag redan läst kursen och så. Hon var jätte glad över att jag hjälpte henne, så det kändes kul att man kunde hjälpa till.

Har även planerat lite inför sexpartyt nästa vecka. Ska ju ha lite att bjuda på när gästerna kommer hade jag tänkt. Både alkohol alternativ och utan alkohol alternativ hade jag tänkt. Hoppas på att det blir en toppen rolig kväll med tjejerna då :)

Annars idag har jag inte gjort så mycket, har legat i sängen en del då jag inte mår så bra.
Lite förkyld och svullet öga. Fick ju en snöboll i ögat efter att en jävla skit unge kasta snöboll på mig och Izabelle när vi kom susande ner för backen i söndags. Så idag är det svullet och lite rött :(

Nu ska jag spela lite sims2, har lånat ut det till Emmy ett bra tag men sen så kom älsklingen med det förut. Så nu ska jag spela :) Var hundra år sen känns det som. I brist på annat så kan man roa sig i sims världen såhär på kvällskvisten, hehe. Dåligt med alternativ på tv´n också så då passar det ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0