Segt...

Idag har det varit en seg dag. Att det kan vara så svårt att sluta med sötsaker. Hela kroppen verkligen skriker efter något sött. Men jag höll mig iaf. Ännu en dag på detta år alltså :P
Vid 17 tiden så mötte jag Izabelle utanför Benjamins dagis och vi hämtade honom och åkte sedan ner på stan och gick en sväng där, Izabelle köpte nya gardiner till sovrummet och sen gick vi och inhandlade mat i form av kycklingsallad.
Nyttigt och bra :)
sen blev det mat tajm och lite tv tittande hemma hos Izza och Benjamin. Vi kollade även bilder från förr. Helt sjukt att se mig i långt och blont hår. Ser inte ut som jag, Benjamin känner inte ens igen mig på de bilderna.

Till helgen så ska vi försöka komma ut på Arena igen, som förr i tiden :P Haha, näe men det var super länge sen vi var och svängde benen där så det ska bli kul. Fast att stången inte är tillbaka ännu. Dålig stil!

Imorrn blir det att återvända till Universitet. Fast lektionerna och så börjar inte föräns på måndag. Men ska plugga lite med studiegruppen. Hoppas att vi jobbar på flitigt imorrn så kan vi ta ledigt på fredag iaf.

Nu ska jag kolla på One Three hill på datorn, helt underbar serie! :)

image76


Kommentarer
Postat av: / nea

Jaså du ska också sluta äta godis? :)
Det är svårare än vad man kan tro.

2008-01-03 @ 16:26:51
URL: http://korkis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0