Sexparty, dans och kronprinsen :P

Sexpartyt igår var super trevligt, väldigt lyckat må jag säga :) Hoppas alla hade de trevligt :) Vi blev ett helt gäng tjejer trots att några backa ur, trist sånt där... speciellt när folk verkar så positiva innan.
Det blev en massa skratt, klämande, luktande, smakande mm :P
Jag (eftersom jag var värdinna) fick även testa fjärilen - en klitoris stimulerare, fast med kläderna på då :P Haha
Tack alla för en super trevlig kväll!
 



Efter sexpartyt drog jag, Izabelle och Erra iväg till Arena i Karlstad för att dansa. Det blev mycket dansande. Vi träffade även Steven och han var  bra till att knuffa bort äckliga killar som försökte ragga. Hade ett äckel efter mig som försökte konversera på dålig engelska. Han såg ut som dumbo med stora öron, stackarn :P Han förstod efter sådär 4-5 gångers raggningsförsök att jag hade pojkvän och inte var intresserad, snacka om att inte fatta :P

image110

Det var mycket backslick snubbar ute denna kvällen tyckte vi, och när vi stod i baren så beställde dessa en massa shoots som Izabelle tog kort på, efterråt får vi veta att Kronprinsen kom med på ett hörn, det visade sig tydligen att han också var på Arena denna kvällen :P
Ser ni honom? :P

Kommentarer
Postat av: Izza

Jag får nog skaffa mig en karriär som papparazzi :P

2008-01-19 @ 20:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0