Spännande!

Har suttit och kollat på handbollsmatchen mellan Sverige och Norge. Det var så spännande så jag höll på och dö! Var jämt nästan hela tiden. Efter två förlängningar så vann iaf Sverige! Jag jubblade i tv soffan :P Jag kan allt vara ett spårtfon jag med ibland :P

image124

Igår var man och åt lunch med Maddis, Sandra och lille Devin. Jag fick till och med hålla i Devin, så söt så :)
Efter det så gick vi en sväng på stan och det blev lite små shoppande och sen gick vi hemåt igen och jag fick följa med Sandra hem och prova hennes snowboardskor, som passa perfekt :) Så nu slipper jag hyra när jag och Izabelle sk trill Branäs, toppen bra! Tack tack :)

På kvällen lekte jag och Izabelle, blev tjejfilmstittande, mat i form av ost och skink paj. Hoppas Izza gillade det? :) Och sen satt vi och snacka och planerade Branäs, så det blev senare än vi hade tänkt oss. Tiden flög iväg, men kul var det - som alltid när vi umgås :)

Nu ska jag snart iväg och hämta ut grejerna för sexpartyt. Efter alla pengar jag fått av alla som var på partyt så känner jag mig super rik, men sen kommer jag nog inte känna det så längre efter jag hämtat paketet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0