Thaibuffé

Onsdag idag... och jag är ledig även idag. Tråkigt att bara gå hemma ju. Men ska iaf ner till stan med Andreas snart. Vi ska kika lite och sen tänkte vi gå och äta thaibuffé, så jäkla gott :)
 
image98

Längtar till två datum nu. Den ena är 18/1 då jag ska ha mitt tjej/sexparty :) Kommer nog bli super kul, och det är ganska många som kommer också :) Efter det så ska jag, Izza, Erra, Carro och Therese till Arena och dansa resten av kvällen, kommer bli toppen kul :)
Andra datumet jag längtar till är den 23/1, då börjar nya kursen och sen är det en hemlighet som händer den dagen också! Längtar som en tok :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så gott med thaibuffé!! Men du vad är det för hemligthet!!!???

2008-01-16 @ 20:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0