Torsdag

Idag har man varit ledig, men inte haft det lugnt ändå. Börjat läsa i en av de nya böckerna tills nästa kurs. Vill komma igång i tid så man slipper stressa sen när kursen börjar.
Nu på kvällen har jag varit hemma hos Emmy & Glenn med Andreas, Amanda och André. Vi spelade spel och sen kolla vi på filmen "28 dagar senare". Har redan sett den men den är helt okej, så det var trevligt. Amanda och jag fick skjuts hem av André också, det var snällt. Slapp man gå i regnet.

Imorrn är det äntligen fredag :D Skönt med helg. Tror det blir lugnt imorrn har inte planerat in något iaf. Men på lördag blir det att fira Emmy gummsan :) Hon ska firas ordentligt :) Men utan alkohol för min del eftersom jag ska börja med tabletterna imorrn - äntligen! Ska bli underbart! Hoppas jag slipper gå runt och ha ont nu!

Nu ska jag nog hoppa i säng, trötter. Natti Natti :)

Kommentarer
Postat av: em

fin design du fått gums. du och din lila färg :)

2008-01-11 @ 02:26:00
Postat av: em

svar; tyvärr kan jag inte göra garderob, för rummet har sneväggar :/ det vill säga, kan inte ha något högt där alls typ :( skitsugigt. gym kan jag inte heller ha, för vi ska ha det där vi har tv-rummet nu. störst plats där :)

2008-01-11 @ 18:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0