Torsdag

Natten från tisdag till onsdag sov jag två timmar, kan lova att jag var otroligt trött när klockan ringde vid sju tiden. Som tur var så fick vi vara ganska delaktiga i lektionen igår så att vi inte skulle bara sitta och lyssna för då hade jag absolut somnat, det lovar jag! När vi slutade vid tolv så åkte vi till Krhamn och åt lunch och åkte sedan hem till Malin för att plugga. Vi höll på ett bra tag men blev klara med allt vi skulle göra så det var skönt.

Imorsse så gick jag och Andreas och hälsade på Dan och Zappa. Zappa har blivit så stor! Super fin är han :) Sen så gick vi uppe på sjukhuset och jag tog nya blodprover. Fick ju ta prover innan jag börja med tabletterna och nu skulle jag ta nya porver när jag ätit dom ett tag. Men jävlar va svårt det är att hitta blodådrer på mig, hon som skulle sa att min vara inte bara svåra att hitta utan de är super tunna också. Men hon sa att det syndes att jag var van att ta prover iaf. Jag sitter verkligen och stirrar på när de sätter in nålen i armen. Hon sa att de flesta tittar bort, men jag är ju så nyfiken ja :P
Innan vi gick hem igår så gick vi till Ejes och köpte en varsin bakelse, men det slutade med att Andreas fick äta upp båda två, var inge sugen när vi kom hem. Hehe. Men frukost åt jag iaf, njöt som bara den. För proverna jag skulle ta måste man göra fastande och jag som är världens frukost människa dog nästan av hunger på vägen till sjukhuset :P


Idag blir det nog mest plugg och sen umgås med Andreas. Han åker till Borås och ska hälsa på Jon i helgen. Jon fyller 25 så de ska festa lite. Så det blir nog kul för dom. Jag hade fått kommit med om jag ville. Men tror de får roligare själv de där grabbarna :P Jag får se vad jag hittar på i helgen. Ska nog åka till Karlstad på lördag för att shoppa lite iaf. Måste köpa ny mössa som jag ska ha i Branäs iaf. Hittar inte min vanliga.
Och imorrn så ska jag jobba på förskolan, super kul! Saknar min små barn där uppe på Tallunden :)

Kommentarer
Postat av: Izza

Kul att få jobba lite med barnen imorrn :) Hoppas du inte blir sjuk bara :P du har ju den tendensen hehe. Men du har inte blivit smittad av oss iaf väl? Puss puss

2008-01-31 @ 13:09:42
Postat av: Sandrah

Skulle du inte ha mössan på intersport? =)

2008-01-31 @ 17:58:17
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0