Tröttnat

Jag har tröttnat! -suck-
Orkar inte skirva om vad det gäller här... men så är det iaf. Mitt tålamod är slut känns det som.

Idag åkte vi tidigare till skolan och satt och disskuterade hur vi skulle lägga upp redovisningen innan lektionen började. Det gick bra och var inte en sån jobbig redovisning. Tycker om klassen men det finns redan ett gäng man har börjat störa sig enormt på. Några tjejer som tror sig vara för mer än alla andra. De gick inte i kursen innan och i den kursen innan så hade vi inga såna typer. Men Maria som har gått i samma kurs som dom innan berättade att dom var precis likadana innan. Inga som bryr sig att ens försöka bli vänner med sig med dom, de går med näsan i vädret och fnyser nästan åt en när vi andra redovisar.

Annars idag har jag inte gjort så mkt, åt lunch med Andreas när jag hade kommit hem från Universitet. Sen kollade vi på filmen "Corps bride" som jag köpte helgen. Söt film, Johnny Depp är ju bäst :)
Sen har jag mest suttit med kurslitteratur och läst och skreve ner det viktigtast från varje kapitel. Tur att boken är bra väldigt intressant iaf. För kan ju lova att de flesta kurslitterturböckerna är ganska tråkiga.
Idag har jag även kollat på sommarkurser på nätet, får jag inget jobb vill jag iaf plugga. Förra sommren var jag så rastlös! Hade ju inget sommarjobb. Super trist när man är van att göra grejer på dagarna.

Kommentarer
Postat av: ny läsare

vad är det för tabletter då äter för huden? och varför?

2008-01-28 @ 23:41:40
Postat av: Sara

jaa hon lär vara alllmänt puckad tyvärr.. kul hennes kille ska ha, han får väl inte följa med henn han utan får sova hemma o allt sånt,, Tycker det är en självklarhet att pappan ska med till förlossning o BB! :D

2008-01-30 @ 10:24:29
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0