För lugnt...

Usch jag har inget att göra, det suger faktiskt... Ska iaf till Karlstad imorrn. Först kolla lägenheten, som verkar vara super fin. Om vi vill ha den så får vi den iaf :) Den ligger fint dessutom och inte allt för långt in till stan, så man kan ta bussen från stan till universitet liksom.Ska bli riktigt kul att kolla den imorrn :) Sen kanske jag ska följa med Petra och Viktor ut på Blue moon bar på kvällen, får se om jag har lust... men lutar mot det nu iaf. Bättre än att bara sitta här hemma. Blir ju deprimerad av att inte ha ngt att göra :(

Var hos farmor idag, spelade lite kort och fikade. Var länge sen vi umgicks så. Sen kom mammi och fikade också och jag gick och la mig i farmors säng, var helt slut. Vaknade av att Trulls hoppa upp och la sig tätt in till. Varmt blev det kan jag lova, den lilla hårbollen är ju som ett element :P Men mysigt iaf. Mammi kom och tog kort på oss sen när vi sussa så sött :) Såg ut att ha det riktigt mys där vi låg. Ibland kan han vara riktigt go, när han inte får sina cp ryck :P

Ja det blir en lugn kväll idag, ska städa min garderob, det behövs! Sen bäddar jag nog ner mig med datorn och kollar på Buffy. En dejt med Spike i sängen liksom, inte mkt som slår det kan jag lova ;)

Kommentarer
Postat av: em

va e det för lägenhet du ska kolla på? :O nu blir jag nyfiken!



hur gick det med garderobsstädningen? ;) hmm e spike snygg eller? fattar inte det där riktigt. haha. anki säger att han e skitsnygg. jag tycker inte alls så :) men smaken är som baken ;D hihi. puss gumman! sov gott.

2008-07-12 @ 01:36:03
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: Emma

tack raring :) ja visst är neo och anii snygga i partyhatten :D

2008-07-12 @ 14:12:44
URL: http://diiphthong.blogg.se/
Postat av: Anna

vilka är ni som ska skaffa lgh?

2008-07-13 @ 00:08:01
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0