Fredag

Fredag, kanon dag! :) Tyvärr suger vädret, men men... man kan inte få allt :P
Ska till farmor idag och fika och lite så. Blir nog en lugn helg, kanske :P Känns som det behövs en lugn helg nu iaf. Men man ska aldrig säga aldrig. Benen är fulla i dans :P

Igår så var man nere på stan med mammi och inhandlade lite nödvändigheter. Sen åkte vi ut till Skärgården och åt mjukglass i solen, lovely :) Kristinehamns skärgård är faktiskt helt underbar på sommaren! :) Sen åkte vi hemåt och jag gick och hämtade Benjamin på förskolan. Vi gick hemåt och satte oss ute på asfalten och målade med asfaltskritor, det var riktigt kul tyckte Benjamin. Det var nog hundra år sen jag gjorde sånt :P Sen så gick vi ut på altanen och öppnade såpbubblorna jag hade jag köpt. Det var populärt kan jag lova! Vi blåste en massa. Efter ett tag slutade Benjamin blåsa och jagade bubblorna som jag blåste iväg, det var minst lika kul :P Sen gick vi in och åt mellanmål i form och smörgås och fil. Han fick välja en film vi skulle se och det blev Bambi. Den ville han se om när den var slut men då kom ju Izabelle och hämtade.

På kvällen åkte jag hem till Adde, han fick sina grejer som jag köpte åt honom på Ålands båten. Hade helt glömt bort det. Och sen kollade vi på film. Han ville se en skräck film med Lucy Lui och jag en skräck film med Josh Hartnett, men med lite övertalning så fick jag som jag ville :P Tyvärr var den inte speciellt bra tycker jag, men Adde tyckte det var bättre :P

Petra ringde igår när jag var hos Adde. Jag och hon ska kolla på en lägenhet i Karlstad i helgen. Kanske blir att vi flyttar ihop i augusti :) Fast jag kommer bara bo där nu sista terminen då, men ändå :) Det var en fin 3:a på herrhagen iaf sa Petra som redan kollat på den. Vore super kul iaf :)

Kommentarer
Postat av: em

josh hartnett e hot! iallafall förr var han det. vet inte hur mänskan ser ut nu :P



vädret ska suga i flera veckor nu sägs det :( så det e bara att vänja sej. puss babe!

2008-07-11 @ 17:30:26
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0