HAR DU?

TAGIT SMÄRTSTILLANDE? Ja efter alla operationer och vid öroninflammation
BRUTIT ETT BEN? Nej
HAFT SAMLAG MED MER ÄN 10ST? Ja
HAFT MER ÄN 10 SEXSTÄLLNINGAR? Ja
BITIT NÅGON I TÅN? NEJ verkligen inte! Fy fan vad äckligt!
GJORT SUGMÄRKE PÅ NÅGON? Haha jo, sånt gjorde man när man var mindre :P
SUPIT TILLS DU DÄCKAT? Jo
ÄLSKAT NÅGON SÅ DU GRÅTIT? Ja tyvärr
ÄTIT PAPPER? Haha näe
KYSST EN 30-ÅRING? Japp
HAFT SEX MED NÅGON DU KNAPPT KÄNNER? Jo..
KÖRT KLÄDPOKER? Haha klart :)
TATUERAT DIG? Ja, och fler blir det :)
PIERCAT DIG? Nej, men är bra sugen
BITIT DIG SJÄLV I HANDEN? Haha har jag säkert
PUSSAT EN GRODA? Nej usch!
HÅNGLAT MED NÅGON AV SAMMA KÖN? Jo flera gånger
SVIKIT EN VÄN? Har säkert hänt
VARIT OTROGEN? Jo..
SLAGIT NÅGON DU ÄLSKAR? beror på vad som räknas som slag... jag har puttat till någon när vi bråkat.
SPYTT PÅ NÅGON? Nej verkligen inte!
HAFT MAGINFLUENSA? Nej tror ine det
LYSSNAT PÅ HÅKAN? Jo det har hänt
CYKLAT I MOTVIND? Ja, jag lyckas alltid få motvind när jag ska cykla!
GJORT EN SLÖJDLÄRARE ARG? Haha ja
HAFT TANDSTÄLLNING? Nej
ETT ROLIGT SKÄMT PÅ G? Haha, näe är för trött
HITTAT EN KATT? Jo, vi fick besök en dag av en kattunge när jag var liten som fick stanna ett tag , tillslut fick vi ge den till katthemmet.
HJÄLPT EN GRANNE? Ja klart
GJORT NÅGON PÅ SMÄLLEN? Nej
FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? Har kjol
VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? Fågel kvitter, har fönstret vidöppet
VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? Satt vid datorn, och umgicks med Patrik
HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? Strålande sol :)
DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED? Izabelle
HUR MÅR DU IDAG? Trött än så länge, men glad
VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? Isvatten
HÅRFÄRG? Brun
ÖGONFÄRG? Bruna
SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? Åh svårt val, båda är fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0